سوالات متداول کاربران سامانه رسیدگی به شکایات و اعلامات

 

     به منظور بهبود فرآیند ثبت و پیگیری شکایت بهتر است از کدام مرورگر استفاده شود؟

 ·    مرورگر   Firefox   نسخه42 به بالا و یا Google Chrome  نسخه 50 به بالا.

 

      در صورتیکه شاکی به علت استفاده از نسخه های قدیمی مرورگر، بعد از ثبت شکایت موفق به رویت کد امنیتی نشود راه حل چیست؟

 ·         با فشردن کلید Tab  صفحه کلید، کد امنیتی را مشاهده خواهید کرد.

 

     در صورت فراموشی رمز عبور و یا شماره پیگیری شاکی چگونه می تواند رمز عبور یا شماره رهگیری مرتبط با شکایات ثبت شده را بازیابی کند؟

 ·         از طریق دکمه های فراموشی رمز عبور و یا بازیابی شماره های پیگیری که در صفحه بازیابی رمز عبور قابل مشاهده می باشد اقدام فرمایید.

 

       اگر حجم فایل بارگذاری شده بیشتر از 3مگابایت باشد، چه باید کرد؟

 ·         در صورتی که حجم فایل بالا باشد،  لزومی به ارسال نسخه کامل فایل نمی باشد و می توان به ارسال صفحات اولیه یا مهم آن بسنده کرد.